niedziela, 17 lutego 2013

prosto z serca ;)

Hej, dziś chciałam pokazać Wam wyjątkową dla mnie pracę. Jest to prezent dla szczególnej w moim życiu osoby - pudełeczko dla mojej Mamy :) Exploding box powstał na bazie pięknych UHK-owych papierów Herbata z malinami (Wieczorem, Rozmowa, Serwetka i Konfitura). Pudełeczko ozdobione jest kwiatami i pięknym, kolorowym motylem...oj tak, bardzo tęsknię za wiosną!!!
W rezultacie powstało takie oto maleńkie cudo z sercem...prosto z serca :)
Pomysł na pudełko zaczerpnęłam od Agnieszki:




...w środku jest miejsce na mały upominek :) ...








... do kompletu dorobiłam tag, który może być świetnym dodatkiem do prezentu lub kwiatów (mogliście wcześniej obejrzeć go TUTAJ)...


Pomysł na stworzenie rybki i serduszkowej koniczynki zaczerpnęłam z prac genialnej i chyba znanej wszystkim Agnieszki :)

Pudełeczko zgłaszam na #3 wyzwanie Craft-Szafy, wyzwanie UHK Gallery "Praca z sercem", Wyzwanie nr 10 - Z sercem do serca na blogu DecoKreacje, Wyzwanie #4 na blogu 13arts, Wyzwanie #14 - z sercem na blogu Rapakivi, wyzwanie - coś pozytywnego w Silesian Craft, Wyzwanie #6 na blogu Paperia, Wyzwanie Hopmartu oraz Wyzwanie #10 w stempell&kartoon.

Przesyłam mnóstwo całusów!!!
:)

12 komentarzy:

  1. Zgarniesz wszystkie nagrody, moja droga. Ale i tak największą będzie zapewne radość Twojej mamy :). Zakładam, że to prezent ze szczególnej okazji, więc proszę o przekazanie wielkiego "Naj".

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudełeczko! Kolory są cudowne - idealne, detale są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne pudełko i tag również.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplet! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DecoKreacje.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalejesz dziewczyno z tymi pięknymi pracami

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełko, szczególnie zachwycił mnie manekin owinięty wstążką - pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko! Bardzo podobają mi się te wszystkie smaczki i szczegóły :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z 13art. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace zapraszam po odbiór wyróznienia http://origami-pasja.blogspot.com/2013/02/zapraszam-po-wyroznienia.html , dołaczam do obserwatorow , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudeleczko rewelacja!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to
    be actually something which I think I would never understand.

    It seems too complicated and extremely broad
    for me. I'm looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!


    Here is my blog: site flipping

    OdpowiedzUsuń