środa, 13 lutego 2013

malinowo mi :)

Kartka w formie taga powstała za sprawą Herbaty z malinami z UHK Gallery i może być również świetnym dodatkiem do prezentu lub kwiatów (z tyłu jest miejsce na życzenia). Tym razem pojawiło się kilka elementów 3D, a obłędny pomysł wstążeczkowego wdzianka dla manekina zaczerpnęłam od Konstancji :)



...tutaj tag z pudełeczkiem do kompletu...ale o tym niebawem ;)



ostatecznie zdecydowałam, że tag będzie urozmaicony gloss accentem


Pracę zgłaszam na #50 wyzwanie Lemonade Challenges - odwiedzamy Paryż oraz na #3 wyzwanie z Craft-Szafą.
Całusy!!!
:)

6 komentarzy:

  1. ale piękne. mnie zachwycają te motyle i manekin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw! Klimatyczny i niebanalny :) manekin i motylki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka istne cudo . Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna karteczka :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba sposób w jaki ubrałaś manekina:) i te motylee!:))
    Viol-DT Craft-Szafa :)

    OdpowiedzUsuń