piątek, 21 marca 2014

baby boy


Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień - PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY!!!
Dziś będzie słodko :)
Album w stylu clean&simple w chłopięcych kolorach. Bardzo lubię połączenie szarości i błękitu - a Wy? :)
Ręcznie wykonane przeszycia, kokarda w kropki, guzik i badzik z cudownym misiem.
W prostocie siła, nie ma co ;)




...wewnętrzną stronę przedniej okładki ozdobiłam etykietą z cytatem...




Album dziś wyrusza w drogę do nowej właścicielki. Mam nadzieję, że szybko wypełni się pięknymi zdjęciami :)
Na ostatnim zdjęciu widać również album fotograficzny z sówką w wersji dla dziewczynki, który już wcześniej pokazywałam Wam TUTAJ. Teraz wygląda trochę inaczej - dodałam kokardę w odpowiednim kolorze i etykietkę na wewnętrznej stronie okładki tak, jak w albumie dla chłopca :)
Album zgłaszam na:
* Wyzwanie gościnnej projektantki - Scrappo Inspiracje
* Wyzwanie marcowe: clean & simple - Skarbnica Pomysłów
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/03/wyzwanie-marcowe-clean-simple.html
 
 Zapraszam do ♥SKLEPU
Zobacz profil CUDA OD RĘKI na Facebook'u.
 
 Przypominam o trwających zapisach na moje CANDY :)

Całusy!!!

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Rzeczywiście - w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty, śliczny, elegancki ten albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię i błękit i kolor szary...a motto na albumie piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam połączenie tych kolorów :) No i dla chłopca idealne ;)

      Usuń
  4. Oj tak połączenie tych dwóch kolorów jest świetne ,a misio uroczy:)Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wykonane:)

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Album piękny. Życzę powodzenia w wyzwaniach. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz duże wyczucie stylu i dużo smaku. Piękne " wytwory". Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonale się prezentuje ! bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota i elegancja :) Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwa albumiki bardzo ładne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Błękit nie należy do moich ulubionych kolorów.. ale Twój notes jest cudny!
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  13. albumik jest cudny, prostota ujmuje, to jest to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW...naprawde piekny album :))) Ja bardzo lubie polaczenia z szaroscia :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjne w swojej prostocie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jak ja lubię takie kolory:) cudne te "przypinki" z misiem i sówką:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)
    Piękne albumy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey jestem Bożenka ,
    niezwykle dobrze przegląda się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz, a teraz pozdrawiam także proponuję wejść na moją strone www

    OdpowiedzUsuń
  19. 48 year old Geologist II Brandtr Gallo, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Ice skating. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Ferrari Dino 206SP. moja firma

    OdpowiedzUsuń