wtorek, 26 listopada 2013

czas się pakować ;)

Wielkimi krokami zbliżają się święta i już czas, żebyśmy zaczęli myśleć o prezentach dla naszych najbliższych :) ...a czymże jest prezent bez pięknego opakowania? :) Uwielbiam, gdy nawet najmniejszy upominek jest starannie zapakowany - a najbardziej moje oczy cieszy zwykły szary papier, do tego akcent w postaci stempli, sznurka, koronki, guzików, taśmy washi, czy naturalnych dodatków :) Kocham!!!
To tylko jedna z propozycji :)

  




(Kurs na wiązane koperty znalazłam w internecie. Mogliście je też widzieć u FojAgi)

Takie wiązane koperty jeszcze u mnie zobaczycie. Niebawem pojawią się też opakowania na płyty CD :)

Projekt zgłaszam na:

http://art-piaskownica.blogspot.com/2013/11/kolory-wedug-ivy-wyzwanie-sponsorowane_25.html
Ściskam Was mocno!!!

10 komentarzy:

  1. Najpiękniejszy szary papier jaki widziałam:)) Po prostu cudo..nie chce się rozpakowywać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne nutki,piękny pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam że szary papier może tak pięknie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Jestem pod wielkim wrażeniem. Baaaaaaaardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie wiele trzeba by stworzyć takie niby nic a jak cieszące oko - super - dziękuję za udział w naszych wyzwaniach AP i PC ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że spodobało się Wam...ja jestem pod urokiem szarego papieru od lat! To jedna z tych rzeczy, która nigdy się nie nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapakowane z ogromnym urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne opakowania ! dziękujemy za udział w wyzwaniu Craftmanii :)

    OdpowiedzUsuń