czwartek, 24 października 2013

Mini album dla chłopca i komplet gotowy :)

Wersję albumu dla dziewczynki mogliście zobaczyć u mnie w jednym z wcześniejszych postów - o TU.
Wtedy zapowiadałam Wam, że chłopięca paleta barw jest w przygotowaniu - dziś mogę go już pokazać! :) Jest niebieski i mięciutki :) Muszę powiedzieć, że szydełko wciągnęło mnie na dobre!!! Na początku musiałam wykazać się ogromną cierpliwością, bo dla mnie było to trudniejsze niż się spodziewałam. Ale wytrwałam i nie zniechęciłam się. Nie przedłużając już - oto albumik:




A tak albumiki prezentują się razem:




Niebieski albumik zgłaszam na:
* Wyzwanie nr 30 - niebieskie i puchate - Galeria Rae

Natomiast cały pastelowy komplecik (album różowy i niebieski) zgłaszam na:
* #14 Wyzwanie Paperii - Prostota
* rewelacyjne szydełkowe wyzwanie w 123scrapujTy - Szydełko w ruch!

Niebieski album możecie kupić w moim ♥SKLEPIKU

Całusy! :)

9 komentarzy:

  1. Niby takie proste, ale pełne wdzięku i uroku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i gustowne! Sama bym taki przygarnęła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. rozkosznie puchate ;) dziękuje za udział w wyzwaniu Galerii Rae - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne
    kiedys mialam plan nauczyc sierobic takie serduszka
    i jakos nie zrealizowałam
    twoje sa cudne
    dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatne , pełne uroku słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń